2012-04-22

Living in the sweet Virginia breeze

Att lämna dottern och hennes familj var inte lätt. Inte blev det bättre när man landade i 3 plusgrader och snöfall. I Virginias milda bris i nästan tre veckor. Varmt och skönt hade vi. Underbart att var med de mina. Kommer att uppdatera bloggen med olika bilder från USAresan till dottern.
Dottern bor inte långt från havet. Här på bilderna är vi på Virginia Beach. Varmt i luften var det och några tappra badade i havet. Vi nöjde oss med att doppa fötterna. Fler bilder kommer. Nu är det slut på fundays som ena barnbarnet sa. I morgon blir det att sätta sig på cykeln och trampa iväg till jobbet. Nu ska jag gå in och kolla era bloggar. Var ett tag sedan då jag prioriterade familjen i USA när jag var där. Kram

4 kommentarer:

Solstrimmor sa...

Så underbart att få tid med dottern och hennes familj! Ser härligt ut där på stranden. Förstår att allt var svårt att lämna. Så långt ifrån varandra ni är!

Ha det bra ändå.
Kram Eva-Mari

Unknown sa...

Hejsan!
Så roligt med lite tid med dotter och barnbarn.
Åh vad härligt det ser ut där på stranden. Hoppas jag får lika vackert i Spanien om två veckor.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Edtiaflicka sa...

Åh, vad härligt att komma från Sverige lite när vädret inte är det bästa. Spännande att få se fler bilder från USA!

Välkommen hem!
Kram Ida

Lyckoslanten sa...

Men så härligt du må ha haft det over there! Nu får vi hoppas att värmen kommer hit med fart! ♥