2012-06-03

Lite nytillskott

Ett nytillskott i Willow Tree familjen blev det på Mors Dag. With my grandmother heter den här figuren. Gillar Susan Lordis figurer.
Till min orkidéfamilj kom det i veckan ett nytillskott. Fick sin plats på matsalsbordet, men får flytta senare till de andra i ett fönster.
Till sist den söta rosen jag fick av mina tre söta rosor. Dottern och barnbarnsflickorna. Krukan är av plåt, både blommma och kruka ska få stå på altanbordet på landet. Bara det blir lite varmare och slutar regna någon gång.
Ha en härlig vecka alla ni. Håller tummarna att vi får ett varmare väder. Kram

3 kommentarer:

annika sa...

De där figurerna är så fina. Jag har ingen men skulle gärna vilja.
Fin kruka med ros också. Kommer att platsa bra där på landet.

Ha en bra avslutning på helgen.

Kram

Unknown sa...

Dom figurerna är verkligen fina. Gav en till min syster i förlovningspresent.
Härliga blommor och jag håller också tummarna för varmare väder.
Kram Ing-Britt

Fröken Tindra sa...

Fina saker du fått! Det är roligt med nya blommor!
Ja, visst är det härligt att "kliva över" tröskeln! Kan inte annat än att hålla med dig fullt ut.
Kraaam!