2012-11-18

Våffelfest i November

Oj vilken lång bloggpaus jag haft. Heltidsarbete tar sin lilla tid. Familj och vänner vill jag alltid ha tid för. När ska du blogga igen är en fråga jag fått i höst. Jag blir så trött att titta på köksbilden från förra inlägget, kan du inte blogga igen, sa en kollega. Okey då det får bli några inlägg då och då. Ljusen på bilden är från vardagsrummet hemma hos sonen och svärdottern.
Svärdottern hade fyllt år i veckan. Ett armband önskade hon sig. I affären fanns många att välja på. Efter en hel del funderande så blev det ett med svarta och grå kulor liknande det som är till vänster på bilden. Precis vad jag ville ha utropade svärdottern. Bra val med andra ord. Våffelkalas bjöds vi på. Kändes vårlikt och frächt fast novembermörkret fanns utanför fönstren.
Nästa vecka ska jag, dottern och svärdottern gå på SPA. Det ser vi alla tre fram emot. Ha det så gott alla ni.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hejsan!
Fina armband och gott med våfflor.
Vilken fin relation ni verkar ha du och dina tjejer.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Unknown sa...

Hihi..mycket möjligt att det är samma herr och fru Lakis!!
Superduktiga och väldigt trevliga :)
Kram

Lyckoslanten sa...

Hej! Det var ett tag sedan, men skönt med paus och att njuta av det allra viktigaste i livet! ♥

annika sa...

Det gör du rätt i som prioriterar men gör ett inlägg då och då :).
Jag gillar också det vänstra armbandet.
Låter skönt med lite spa så här innan advent.

Kram på dej.

annika