2013-04-17

Fortfarande vitt och blått

Jag har bytt färg, försöker hitta kläder i lila toner. Det är inte lätt det blå vita som varit mina favoriter i alla år ser jag överallt. När KappAhl startade en kollektion som kallas Hampton Republic var jag där och tittade. Det mesta var i blått och vitt. En vit tunika med blå broderier hittade hem till min garderob, en randig tumika-tröja likaså. En kortärmad blus med blå detaljer fick också följa med hem. Något lila hittade jag inte mina ögon var inställda på det blå-vita. Frächt så här till vår och sommar, sedan passar det väldigt bra till den övriga vår och sommargarderoben som har dessa färger. En ny vecka har startat. Sol och skön värme. Hoppas att det håller i sig till helgen eller hur.

1 kommentar:

Sirpa sa...

hej! Mycket fint! Blåvit passar så bra till sommaren!
Önskar dig en skön kväll!
Kram Sirpa♥