2012-05-13

Äntligen

Kom den solen. Efter flera dagars regnande så var den bara där. Äntligen kunde jag rensa i rabatterna, göra lite vårfint.
Bara vara ute och titta på allt som blommar i rabatterna.
Äta jordgubbar ute på en solig altan.
Ja äntligen kom den solen. Tyvär så var det bara ett kort besök om man får tro väderrapporten. Hoppas i alla fall på uppehåll i morgon, då jag och mina arbetskamrater ska på tipspromenad och picnic ute. Ha en härlig arbetsvecka som är kortare än vanligt. Kram

6 kommentarer:

annika sa...

Mysigt dag i dag. Härligt på landet förstår jag. Såg att det ska i alla fall vara hyggligt till to, fr. Här hade vi trädgårdsdag i går.
Hoppas att ni får en trivsam utestund i morgon. Jag ska lyssna på personalkören eller kommunkören kanske den hette.

Kram

Unknown sa...

Ser såå härligt ut hos dig på landet. Ja nog vill vi ha mer sol gärna resten av sommaren ;). Håller tummarna för er imorgon.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Edtiaflicka sa...

Mums vad gott med jordgubbar, det var ju så länge sedan!!

Kram Ida

Rigmor sa...

Jag njuter varje sekund den här våren, ja...kanske inte just nu när det är lite gråkallt och regnigt, men ändå...det är VÅÅÅR!! Ser att ni festade till med jordgubbar dessutom!!
Kram kram

Lyckoslanten sa...

Idag skulle du inte gilla vårt väder. Det har stormat och elektriciteten har varit borta många timmar. Nu kan det inte annat än bli bättre framöver!
Soliga dagar önskar jag dig! ♥

Fröken Tindra sa...

Man får passa på att njuta mellan regnskurarna... Hoppas att utflykten blev lyckad!
Ha en skön helg!!
Kram!