2011-01-29

BRÖLLOPSDAG



Har vi i dag.
Vaknade upp på morgonen
och kände mig riktigt bra.
Första gången på flera dagar,
eftersom jag haft en
jobbig magbacill som inte
velat ge sig. Men nu är
jag back in buisness.



Har du köpt vita tulpaner?
frågade maken. Då kanske du
inte vill ha dessa?
Bakom ryggen hade han en
bukett röda rosor och ett
platt paket.



Jo det ville jag gärna.
Maken fick också ett
litet paket.



Kvällen kommer vi att
tillbringa tillsammans
med vänner och middag
på resturang.
Vännen Anders tillika
resturangchef har lovat
att servera Röding tillsammans
med deras goda potatismos och
diverse tillbehör. Till efterätt
föreslog han vaniljglass med varm
hjortronsås.


Ha det gott alla ni.
Önskar er en härlig
lördagkväll ni också.

6 kommentarer:

Lyckoslanten sa...

GRATTIS! Såg att det är bröllopsdag här och det vill man inte missa! Trevligt låter det som ni ska ha det också! Ha en lyckad middag! ♥

Ingela - Mosters Trädgård sa...

Stort grattis på bröllopsdagen! Hoppas er kväll på restaurangen blir minnesvärd :-)
Kram, Ingela

Livet på Vestergård sa...

Grattis i efterskott! Hoppas att ni fick en riktigt fin dag.
Kram Kicki

annika sa...

Låter som en mysig dag och kväll. SKönt att du blev bra. Tror att jag kan lista ut vilken restaurang ni firade på. Grattis!

Kram

Huset vid ån sa...

Grattis till Er båda....
Hoppas att ni fick en härlig kväll!

Kraaam Therese

Cajsas Faster sa...

Grattis!
Hoppas det var supergott och trevligt!
Ha en fin dag! Kram Marie