2013-01-07

Det blir ljusare

Vi fick fårskinnsdynor i julklapp till våra köksstolar. Fårskinn är lite av en favorit hos mig. Köksstolarna kändes nästan som nya. Nu står ett stort grått fårskinn på önskelistan till en av fåtöljerna..
Vi tog bort julsakerna i helgen. Lite sorgligt att julen redan är slut. Köpte en pärlhyacint istället för den vita hyacint jag haft under julen. Pärlhyacinter ger löfte om ljusare tider.
Nu är jullovet slut och en ny termin har börjat. Ärmarna är uppkavlade och det är bara att sätta igång. Hoppas att ni får en bra vecka. Kram.

2 kommentarer:

annika sa...

Fårskinn är så skönt att sitta på...känna på...
Visst är det härligt med alla vårlöksväxter nu.

Ja nu kör vi...kavlat upp ärmarna!

Kram

PS. Fått en förfrågan från Paula på Stay friends. DS

Lillan sa...

Hejsan
Har städat bort julen idag och varje år blir det lika tomt och man saknar alla ljus och doften av granen.
Men nu längta jag efter att köpa lite vårblommor så jag kan byta u min julstjärnor.

Ha det gott

Kram
Caroline