2010-11-03

Lite gott och blandat



En ny väska tänker ni.
Nej det är faktiskt en
bag in box med vitt vin
som är i form av en väska.
Blev en present till vännerna
och smakade faktiskt riktigt gott.



Vi var i huset på landet i
tre dagar, och ladddade
inför en intensiv arbets-
vecka, med föreläsningar,
studiedag och mycket arbete.
Därav inlägget först idag.



Så vann jag andra pris
hos Lillesissis. Tack!
En tag som jag önskade
att det skulle stå
God Jul. Kommer hänga på
en godisburk i jul.

Ha det gott ni alla!

10 kommentarer:

Edtiaflicka sa...

Vilken kul bag in box!

Kram Ida

annika sa...

Ja vi hade tur att vinna båda hos Lillesissis. Hon skriver så snyggt!
Häftig bag-in-box...bra present.
Skönt att ni har landet att ladda batterierna på.
Synd att jag vi inte träffades i måndags...det var ett tag sen nu. Var du på någon bra föreläsning?
Vecka 46 börjar indoor walking...jag ska testa har jag tänkt. Hoppas att din fot håller och att vi ses där.
Kram
annika

nina/nice sa...

Snygg bag in box!
Kul present ;)
Vad härligt det låter med uppladdning
i tre dagar på landet!
Ha det bra!
Kram Nina

Lyckoslanten sa...

Ja en sån väska fick jag i somras! ;o) Bra med ett ställe där man kan samla ihop tankarna och ladda batterierna. Fin skylt! Ha ett bra slut på veckan! :o)

Anonym sa...

Vilken fin skylt. Ser fram emot din goda knäck:)
Kram kram
/J

Lillesissis sa...

Hej,
Vad kul att se min/Din skylt här :)! Hoppas du gillar den!

Underbar och festlig baginbox :) Helt klart ett inköp inför helgen.

Ha en fantastiskt dag!
Kram Sofia

Hem ljuva hem sa...

Grattis till din vinst, önskar man kund skriva så fint. Vilken fin väska och med dolt innehåll, roligare en den lila platspåsen. Jag köper aldrig vin men för väskan skull blev man lite sugen.
Idag har jag städat på katthemmet, de kan verkligen smutsa ner de små katterna. Uppe i blomkrukor och välter ner både det ena och det andra. Lådor som skulle tömmas och matskålar som skulle fyllas. Men vad gör man inte för de goa djuren. I Kväll blir det mer virkande här, några grytlappar till.
Ha en skön kväll
Kram Anneli

Anonym sa...

Grattis till skylten, visst är det roligt att vinna!? Häftig vinbox, verkligen en jättebra present.

Härlig Allhelgonahelg önskar jag dig.
Kram Eva-Mari

Cajsas Faster sa...

Grattis till vinst. Bra tips att sätta den på en godisburk!
Bag in boxen är snygg. Den såg jag när vi hade tjejfest för ett tag sen...passar lite bättre till tjejer tycker jag!
Trevlig allhelgona helg// Kram Marie

MårsArt sa...

Kul bag in box.
Sån´tur att du vann.
Jag brukar ALDRIG vinna.
Ha en skön helg.
Kram
Agneta