2010-12-16

Julklappsbyte



Julklappsbyte på arbetet.
Mitt paket var inköpt flera
veckor innan.




När alla kollegor lagt fram
sina paket så blev det en
riktig hög. Paketen numrerades
för lottdragning efter maten.




Vilken mat sedan. Kollegan Marias
underbara smörgåstårtor en med
skaldjur och en med rostbiff.
Kaffe och kollegan Susannes
goda tårta. Många skratt och
trevlig samvaro.



Vad jag fick? Sex stycken muggar
med lamm på. Vad mitt paket innehöll?
En vit hjärtljusstake i plåt, grön mossa
och ett vitt ljus.

Ha det gott ni alla.
Ha en härlig fortsättning på veckan.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tur du hade, muggarna är ju jättesöta... jag älskar får och lamm!

Må så gott.
Kram Eva-Mari

Else´s Bod sa...

Tack lillemor! Ja det va riktigt kul faktiskt!

Å va jag älskar julklappsbyte!! tittar på allas fina papper för det tycker jag är mysigt. Det paket som du köpte, det pappret höll jag på att köpa in till butiken. Villken tur att jag inte gjorde det...
Ha en skön helg rara du!
Kram Lisa

Lyckoslanten sa...

Låter som om du har det väldigt trevligt på jobbet! Fin present fick du och fin var den du gav! Ha en skön helg! ♥

Anonym sa...

Ja visst hade vi en trevlig kväll. Mycket spänning och nyfikenhet ;) ;) massor av gott att äta och hjälp vad mycket prat och skratt.
Och vilka fina kort <3 Kramisar Lena

Hem ljuva hem sa...

Det lät mysigt med eran julklappspaket. Vi gjorde också så på mitt förra jobb nu fick vi av chefen istället. Inte lika personligt då alla får samma sak. Fina muggar du fick de passar ju bra i ditt hem. Hoppas du haft en skön lördag, här har jag tagit det lugnt och njutit av vintervädret.
Önskar dig en mysig tredje advent..
Kram Anneli

Huset vid ån sa...

Vilken trevlig o mysig kväll ni haft tillsammans....

Fin,Fina klappar också....
Hoppas att du får en fin sista advent!
Julkramar till dig/ Therese