2011-05-01

En vårtur



Dottern och jag tog en vårtur
ut till Min Skattkammare och
gulliga Kicki.
En betongros fick följa med hem
och en ros fick bli paket till
en gullig arbetskamrat.





Den verkliga anledningen till att
vi åkte till Min Skattkammare var
för att köpa dukar.
Förra året förälskade jag mig i den
vita spetsduken som ser ut som tyg
men är en vaxduk. Då var den slut,
nu fanns det många. Två fick följa
med hem, en till landet och en till
dotterns altanbord.



Ha en bra vecka ni alla

6 kommentarer:

annika sa...

Man hittar en hel del fint där hos Kicki. DEn fina spetsduken har jag inte sett tidigare. Tack för det tipset!

Ha en skön 1:a maj

Kram
annika

Edtiaflicka sa...

Åh, jag har inte varit hos henne ännu! Ska åka dit så snart jag kan!

Kram Ida

Unknown sa...

Hejsan!
Tack för titten och din fina komentar hos mig.
Så du har varit hos rara Kicki och fyndat. Den duken ska jag nog kolla på nästa gång jag åker dit, väldigt fin och praktisk.
Önskar dig en skön måndag, kram Ing-Britt

MårsArt sa...

En sån´underbar spetsduk!
Den skulle jag vilja ha, men har inte sett den i någon affär här.
Kram
Agneta

Hildas hem - Sofia sa...

Vilka fina saker du köpte :)

Jättekul att du vill delta i min tävling. Hoppas att du har turen med dig.

Jag önskar dig en fin dag!
Kram Sofia

barbrok sa...

Hej
En sån spetsduk har jag också letat efter!! Jättefin. Jo precis samma här, jag brukar ha en prunkande trädgård och nu har sork grävling och vildsvin gjort rena rama förödelsen. Ska se om jag kan hälsa på mamma med en spade.....
Kram
Barbro