2011-05-10

Här får jag energi




Vilken värme vi haft de
senaste dagarna. Rena
sommarvärmen. Vi stannade
kvar på landet.
Lite eftermiddagsfika.
Det slank med en Japp
när maken handlade.



Majnummret av Lantliv kändes
inte fel att sitta och läsa i.
Mycket inspiration.
En artikel läste jag två gånger.
En man som hade ett sommarhus och
beskrev precis som vi känner för vårt.



Ligga i vilstolen på gräset
och lyssna på fågelkvitter
och bambumobilens rytm.
Inga fel.



Ha en bra fortsatt vecka
Kramar Lillemor

2 kommentarer:

Lyckoslanten sa...

Har inte hunnit läsa den tidningen så noggrant, men ska kolla in mannen! Skönt att kunna stanna kvar längre än ni kanske hade tänkt! Ha en skön helg - jag ska ut på vift! ♥

Hem ljuva hem sa...

Hej!
Visst är det ljuvligt ute nu med värme och allt som blommar för fullt.Jag har inte hunnit in och uppdatera min blogg för har haft fullt upp med min lilla trädgård. Ett staket och stolpar är nu uppsatta på altanen där jag ska spänna upp en segelduk..den väntar på att bli sydd i rätt mått.Får ta tag i det i helgen det jag sätt i grönsakslandet kommer upp nu så snart dags att rensa lite där också Det är härligt meden trädgård där man kan hämta energi och bara njuta av livet.
Har tittat på dina tidigare inlägg härlig bilder som vanligt har du.
Önskar dig en skön och solig helg...åskade här i går kväll.
Kram Anneli