2011-11-15

Tisdagsgott



När jag veckohandlade förra
veckan då frågade jag efter
Kladdkaka med pepparkakssmak.
Kommer lagom till 1:a advent
sa man.
Däremot fanns kladdkaka med
chokladgrädde och mörk Belgisk
choklad.
Givetvis kunde jag inte motstå.



På tisdagseftermiddagen när jag
kom hem från jobbet, efter en dag
fylld av arbete. Då kände jag att
idag då är en kopp kaffe och en bit
chokladkladdkaka nödvändigt.



Chokladkladdkakan smakade så gott.
Sedan att ingen av oss orkade göra
mat, utan åkte till Max och köpte
Hamburgare är en annan femma.
Ibland får man ha sådana dagar.

Ha en härlig fortsatt vecka.
Kram på er

2 kommentarer:

Lyckoslanten sa...

Tack för receptet på portergrytan!
Visst får man ha dagar när det bär av spåret om det smakar gott dessutom! ♥

Edtiaflicka sa...

Ja, det e inte alltid kul att göra mat..... Även om det ser gott ut så tillhör jag en av dem få som inte tycker om choklad!! :)

Kram Ida