2010-08-25

Att ge och få presenter



Jag köpte en present till
barnbarnet L som har namnsdag.
Storasysters klänningar är all-
deles för stora när man är två
och ett halvt år. Denna rosa dröm
är i rätt storlek och passar bra
när lillsessan vill leka prinsessa.



Jag fick en heja på kämpa på present.
Passade bra bland de övriga på mitt
armband. Det lilla paketet bara låg
en dag på köksbordet utan att det var
namnsdag eller födelsedag.



Jag gav mig själv en present.
Pedikyr på Spahuset. En timmes
ompyssling av fötterna, fot
och ben massage och till sist
rosa nagellack som kronan på verket.
Rekommenderas varmt.

Ha det gott alla

9 kommentarer:

Anonym sa...

Klänningen är superfin. Hon kommer att bli jätteglad:)
Kram Johanna

Sirpa sa...

Hej Lillemor!
Vilken härlig klänning, hon kommer att vara jättelyckig!
Din egen present...oj oj oj..avis, nej nej, inte alls..måste bara nån dag:)
har en trevlig onsdagkväll!
Kram Sirpa

Lillan sa...

Det lät inte dumt med egen present på Spa-huset.
Bra idé.
hälsar
Caroline

annika sa...

Men så underbart att få en överraskning bara så där utan vidare.
Vilken fin namnsdagspresent till en liten sessa.

Jag gillar det där att du unnar dig ♥
Kram
annika

nina/nice sa...

Vilken fin prinsessklänning!
En sån som mamma och pappa inte
tycker det passar att gå till dagis i ;)
Vilken härlig present du gav dig själv,
har aldrig provat, tror bara att det
kittlas.
Ha det bra!
Kram Nina

Nicole sa...

Vilken härlig klänning för en liten prinsessa!
Låter härligt med pedikyr också, det borde man nog ta sig tid med ibland.

Kram, Nicole

Sirpa sa...

Hej igen!
Hoppas du har haft det bra!
Får önska dig en trevlig helg! Jag ska åka imorn bitti till Stocholm till min mormors gravsättning!
Kram Sirpa

Anonym sa...

Så underbart att hitta en sån present på köksbordet... nån ville uppmuntra! Och de andra presenterna är inte dumma de heller... speciellt inte den du gav till dig själv:)!!

Kram och må bra!
Eva-Mari

MårsArt sa...

Härligt att bli ompysslad som en prinsessa.
Men du fick väl ingen prinsessklänning...?
Kram
Agneta