2010-09-23

Jag fick en award



Jag fick en award av
Ann-Lis som har bloggen
Lyckoslanten.
Tack gulliga du.

I awarden ingick att
nämna tre saker som
ligger mig nära om
hjärtat.
1 Min familj
2 Vårt liv och hus på landet
3 Böcker att läsa

Jag skulle visa en favoritbild
ur mitt bildarkiv.
Det fick bli en bild på vårt
hus på landet.



I awarden ingick också att
ge en award till 5 stycken
bloggvänner.
Oj vad svårt för ni är ju så
bra och innehållsrika och roliga
allihopa så det var svårt att välja.

Men jag ger awarden vidare till:
DITTEN OCH DATTEN för det var Annika
som inspirerade mig att börja blogga.

ÄNGLAR OCH PÄRLOR för att du Sirpa
skriver så bra om dina projekt och
för dina gulliga kommentarer hos mig.

VÅRT LILLA RÖDA HUS för Eva-Marie
visar och skriver så underbart om
bla. sin trädgård.

VITA SMÅ HJÄRTAN för Agnetha visar
så vackra bilder på sin blogg, och
skriver så inspirerande.

HEM LJUVA HEM för Annelie skriver
om sina loppisfynd och hur hon inreder
hemma med dessa vackra saker.

Ha det gott ni alla

13 kommentarer:

Lyckoslanten sa...

Fint att du ville ta mot awarden! Huset på landet ser jättemysigt ut! Förstår att du gillar det stället!
Ha en underbar fredag! ♥

Else´s Bod sa...

Grattis till awarden!!!
Önskar dig hen hösfin helg!!
Kram Lisa

Sirpa sa...

Grattis till Awarden gumman!
OOOO TACK snälla du om Awrden!! Jag skrev just en ny inlägg och märkte att du hade kommenterat. Hih, just nu är jag lite snurrig för jag tror att febern går upp.
Fin bild!
Har en mysig fredag!
Kram Sirpa

Cajsas Faster sa...

Grattis till awarden.
Hoppas du får njuta på ditt land i helgen. Och kör kanske du hinner med en annan gång i livet, allt har sin tid!!
Trevlig helg, Kram Marie

Huset vid ån sa...

Grattis till awarden, den är du väl värd....
Tack för dina alltid så vänliga kommentarer inne hos mig!

Hoppas att du får en fin o skön hösthelg!
Kram T

nina/nice sa...

Grattis till awarden!
Vad trevligt det var att träffas!
Fint fågelmatarhjärta ;)
Ha en skön helg!
kram Nina

claudia sa...

very nice your blog,compliments from Tenerife!!!!

Sirpa sa...

Hej!
Hoppas allt bra med dig! Lite blöt hade vi idag! Men jag har stannat inne med min hosta!
Önskar dig en skön kväll!
Kram Sirpa

Sirpa sa...

Är det solen som är på gång?
Har en skön söndag!
Kram Sirpa

Huset vid ån sa...

Kikar in o Tackar för titten!
Hoppas att du får en fin o skön höstvecka!
Kram T

Hem ljuva hem sa...

Grattis till din award och tusen tack för att du gav mig den.:-) Det muntrade upp och gav mig ny energi så hoppas snart bli frisk igen och orka ta tag i nya projekt. Vilket underbart sommarhus du har, där förstår jag att ni trivs.
Tack än en gång för dina fina ord..
Önskar dig en fortsatt fin helg
Kram Anneli

Vita små hjärtan sa...

Tack rara du!
Du skriver alltid så rara kommentarer hos mig.
Vad mysigt med barnen....
ha det så gott o var rädd om dig...
Kram Agnetha

Anonym sa...

Grattis till din award... och tack för att du ger den till mig... det gör så mig glad!

Må så gott i höstsolen!
Kram Eva-Mari