2010-09-14

Sju saker om mig



Jag fick en AWARD
av Annelie som har
bloggen Hem ljuva hem.
Tack jag blev så glad.



I awarden ingick bla.
att skriva ned sju
saker om mig.
Här kommer de sju utan
inbördes ordning.

1 Jag tycker mycket om att spela spel
både vuxenspel och barnspel.

2 Är yogafrälst.

3 Har alltid en bok på gång.



4 Min familj med man, barn
och mina barnbarn betyder
väldigt mycket för mig.



5 Är för det mesta glad.

6 Reser gärna till USA.

7 Är äldre på utsidan
än insidan.

Ha det gott ni alla

11 kommentarer:

Hem ljuva hem sa...

Va kul att läsa lite om dig...härligt med barn och barnbarn. Jag träffar mina också så mycket som möjligt. Fina bilder du visar idag..
Tittade på ditt förra inlägg va vackra saker du fått och köpt, kul med lite nytt i hemmet. Helst nu när hösten närmar sig och man vistas mer inne än ute.
Önskar dig en fortsatt fin vecka och tack för din fina kommentar.
Kram Anneli

Lyckoslanten sa...

Så trevligt att berätta med foton! Bra idé!
Ha en riktigt skön vecka! ♥

Else´s Bod sa...

Tack rara du!
Det blir mkt pyssla i soffan framför barnfilm! *ler* Rätt skönt måste jag erkänna! Kul att se att det finns fler spelfantaster!!
Kram Lisa

Min Skattkammare sa...

Hej Lillemor!
Så kul att läsa om dina 7 punkter! Men du är ju ung på utsidan också.....på riktigt!!
Har aldrig varit i USA, det skulle vara kul faktiskt, t.ex Minnesota och svenskbygderna, för att se vad som mötte alla dessa modiga svenskar.
Inte svårt att vara trevlig när du dyker upp! ;o)
Kram Kicki

annika sa...

Ja du är precis så som du var då vi gick i skolan...inte ett dugg äldre...bara i antal år.
Så du gillar att spela spel...
Kram
annika

Huset vid ån sa...

Grattis till din award, vad roligt att få läsa lite mer om dig!

Hoppas att du får en fin onsdag!
Kram T

Sirpa sa...

Grattis till Awarden! Vad roligt att läsa lite om dig! Barbbarb är roliga men vi...äää, vi blir ju bara yngre:)
har en fin onsdag!
Kram Sirpa

Livet på Vestergård sa...

Grattis till awarden! Roligt att få veta lite mera om dig både i ord och bild.
Kram Kicki

Huset vid ån sa...

Tack för titten!
ha en trevlig torsdag!
Kram T

Sirpa sa...

Tack för din hälsning!
Har en mys fredag!
Kram Sirpa

mamma lycklig sa...

Det gäller inte att fylla livet med år, utan åren med liv. Och livet känner man när man har sina barn och barnbran omkring sig. Mössorna som jag visade i min blogg sys av våran stora dotter Sofia. Det är jätte fin kvalite, mjuk och skön för både stora och små. Så hör av dig så får hon skicka över ett gäng.
Ha en bra helg, med mycket spel.
Kram kram Nettan