2011-07-03

1 års utlottning



Tänk att jag haft min blogg i ett år.
Tänkte fira det med en liten utlottning.

Hittade på Designrummet i Askersund hjärtan
i emalj. Ett större med en upphängningskrok
det blir 1:a pris och ett mindre som man kan
hänga upp, det får bli 2:a pris.
En kommentar 1 lott, kommentar och länk 2 lotter.
Avslutas den 19 juli.



Ett emaljhjärta fick följa med mig hem
och hänga på rosenskåpet. Ett litet väggskåp
där jag samlar saker med rosor på.

Här på landet blåser det upp nu, får se om
åska och regn hittar hit.
Ha en bra början på veckan ni allla.
Kram

27 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är jättegärna med i din utlottning av de fina hjärtana.
Kram Johanna

Edtiaflicka sa...

Jag e med Lillemor! Länkar på min sida!
Ha en underbar vecka!

Kram Ida

Min egna lilla vrå sa...

Vilka fina hjärtan! Självklart vill jag vara med i din utlottning!
Kram Lovisa

Nyanser av vitt sa...

Grattis till ettårsdagen. Jag är gärna med i din fina utlottning och länkar hos mig för två lotter. Kul att du vill vara med i min :O)
Kram Agneta

Unknown sa...

Grattis till ditt första år i blogglandia.
Jag är gärna med i din fina utlottning och kniper såklart två lotter :).
Kram Ing-Britt

Cajsas Faster sa...

Grattis till 1 år:)

KLart jag är med! Länkar hos mig och tar med 2 lotter tack.

Ha det skönt! Kram Marie

Lillan sa...

Grattis till 1-åringen och en önskan om ett gott nytt år!
Är gärna med i utlottningen trots att jag aldrig har tur med sådant. Har satsat på tur i kärlek istället.:))
En liten fin butik i Askersund. Antar att du hittar till ckokladfabriken också.:))

kram
Caroline

Mandelhjärta sa...

Grattis med 1 år!
Vad fina hjärtan du lottar ut! :)
Jag provar gärna lyckan med 2 lotter.
Ha en underbar sommarvecka! :)

Hem ljuva hem sa...

Grattis till din 1-års dag på bloggen. Visst går tiden fort när man har roligt. Jag vill gärna vara med och tävla om de fina priserna du lottar ut, länkar från min sida.
Önskar dig en härlig vecka.
Kram Anneli

Lyckoslanten sa...

Så fina hjärtan! Jag är så klart med och jag länkar! ♥

Ingela - Mosters Trädgård sa...

Grattis till ditt första år i bloggvärlden :-)
Jag vill gärna vara med och tävla om något av de fina hjärtanen du lottar ut. Länkar till dig, så 2 lotter tack.
Ha det gott. Kram, Ingela

Anonym sa...

Tar gärna en lott.

nettan.klar@gmail.com

Nyanser av vitt sa...

Tack snälla för dina fina ord. Sköt om dig.
Kram Agneta

Lisa sa...

Hej.. Klart man vill vara med i din fina utlottning. Hittade din blogg just nu och lägger till dig. Snor två lotter och susar vidare hos dig...

Kram Lisa

Sarah sa...

Åh, så fina!! Självklart vill jag vara med! Två lotter tar jag och länkar från min blogg:

http://sarahjocke.blogspot.com/p/tavling-sota-inredningsdetaljer.html

Kram Sarah

nattugglan sa...

hej,, va fin blogg!;O jättefina hjärtan.Jag länkar o tar 2 lotter..

Anonym sa...

Har ingen egen blogg att länka ifrån, men kul att läsa och inspireras av andras som denna.
Är gärna med och hoppas på tur i din utlottning.

//Lotta

lottame@hotmail.se

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Jag är gärna med :)
Kram!

annika sa...

Halloj! Hoppas att det går framåt för dig.
Jag är gärna med på utlottningen och länkar också.

Kram
annika

Anonym sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i din utlottning, kan inte länka eftersom jag inte har någon egen blogg, det blir 1 lott för mig.
Ha det gott!
Kram Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Anonym sa...

Vilka underbara hjärtan du lottar ut. Jag vill såklart va me på 1 lott :)
kramar
/Jasmine
kladdkaka1984@hotmail.com

ANNIKA sa...

Jag är med och tävlar och hoppas ...på tur...
gustafsson.57@hotmail.com

Lili sa...

Jag är så gärnar med,och tar en lott,tack.
hoppas på tur!
kram
Lili
mail:he-jasmine@163.com

Spacegirl sa...

Jag är gärna med, jag tar TVÅ lotter.
Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/july/19-juli-vinn-hjartan.html

Spacegirl_@spray.se

Anette sa...

Hej hitta till din blogg nu o såg att du har en utlottning ,klart jag vill vara med o pröva lyckan :)
Länkar såklart till min blogg så de blir 2 lotter då .
Ha de så fint
Kram Anette

Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar [i väntan på irish twins] sa...

Jag är gärna med och tävlar med två lotter =)

Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2011/july/istanochpalandet-19-juli.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Fröken Tindra sa...

Om jag kan så tar jag gärna en lott så här i sista minuten!
Kram!