2012-01-22

Gott på foten



Önskade mig tofflor av tomten.
Snäll som han är så fick jag
dessa mystofflor.
Gillar att mönstret är som en
lusekofta och inuti är det mjuk
päls. Varma och sköna är de.






Vi var en svängt till landet och
tittade till huset.
Vi tände en brasa och fikade.
En promenad ned till vännernas
hus för att kolla att allt såg
bra ut där också.
Från deras brygga såg vi ut över
sjön. Där vi badar och åker med båten
låg nu ett litet snötäcke.



Nu är vi tillbaka i stan och sitter
i soffan och sportar.
Sjal över axlarna och mystofflorna på fötterna.

Det har varit svårt att kommentera
hos vissa av er.
Nu är det hos Ditten och Datten och
Lyckoslanten som jag inte kan kommentera.
Jag läser era fina inlägg och hoppas att
det snart löser sig för er.
Själv fick jag ändra kommentarsfältet
då löste det sig hos mig.

Ha en bra vecka.
Kram på er alla.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Hejsan!
Vilka mysiga tofflor du fick av snälla tomten. Och såå härligt att kunna ta sig till stugan, vi får vänta på tjockare is eller våren.
Kram Ing-Britt

annika sa...

Mystossor!
Ska kolla kommentarsfältet fast jag har gjort det några gånger....grrrrr

Kram

Lyckoslanten sa...

Mysiga tofflor! Hmm... undrar då vad det beror på. Tycker jag har ändrat inställningar. Kanske du använder Internet explorer? Google crome är ett alternativ.
Ska kolla vidare hur göra!
Ha det bra! ♥

Fröken Tindra sa...

Mysiga tofflor! Du måste ha varit lite extra snäll. ;0)
Kram!

Solstrimmor sa...

Så fina tofflor och så mysigt på landet! Nog är det vackert med allt det vita!

Kram Eva-mari