2011-09-10

Award



Jag fick en award av Ida som har den härliga
bloggen Editaflickan. Ida och jag bor i samma stad.

Motivationen var: Till goa Lillemor som skriver så
fina kommentarer och verkar vara världens bästa
mormor och farmor. Det värmer i hjärtat vill jag säga.

Awaren går ut på att länka till den man fått den av,
ge awarden till fem bloggare, svara på fem frågor.

Fråga 1. Varför började du blogga?
Hittade till Annikas blogg Ditten Datten och Lenas
blogg Ett vitare hem. Båda härliga och inspirerande,
vilket gjorde att jag ville börja. Sedan hittade jag
till flera bloggar lika härliga att följa.

Fråga 2.
Vilka bloggar följer du?
På höger sida finns listan på bloggar jag följer.
Sedan finns det många som jag inte hunnit skriva dit.
Det kommer.

Fråga 3. Favoritfärg?
Lätt att svara på. Blått och vitt sedan jag var liten.
Numera grått också sedan några år.

Fråga 4. Favoritfilm?
Har flera väljer två. Schindlers list och Kings Speach.

Fråga 5. Vilket land drömmer du om att besöka?
Landet som finns i mitt hjärta är USA där yngsta dottern
bor med sin lilla familj. Vi har även vänner over there.
Till USA åker vi i april.



Awarden ger vidare till alla er som läser min blogg.
Det är lite långt mellan inläggen just nu. Är så glad
att ni tålamod att vänta.

Ha en underbar helg.
Kram

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hejsan och grattis till din award!
Visst är det inspirerande och lätt att falla dit med bloggandet, bara så roligt.
Så du har en dotter i usa det var långt hemifrån, förstår att du längtar dit.
Önskar dig en fin söndag, kram Ing-Brtt

Lyckoslanten sa...

Grattis till den awarden!
Ha en riktigt skön dag vare sig du är i stan eller på landet! ♥