2011-09-22

Selma SPA



Jag firade en jämn födelsedag, tänka sig att
jag har blivit så gammal.
Helgen som var ägnade vi åt två fester med
nära och kära. På lördagen hemma hos dottern,
på söndagen blev det middag på resturang.

Sedan åkte maken och jag till Selma SPa i Sunne.
Tre dygns helpension, det var som att gå in i
ett varmt och mjukt täcke.
Översta bilden visar entrén.



På kvällen satt vi och mös på kuddarna runt elden.
Jag har inga bilder på maten. Jag kan bara berätta
att det var det godaste vi ätit på länge.
Vinerna smakade underbart, vi har fått flera nya tips.



När vi inte badade, bubblade eller gjorde någon
behandling så satt vi i dessa sköna fåtöljer och
läste medhavda böcker.
Golvet är ett glasgolv där man ser rakt ned i poolen.



Vi tillbringade en hel del tid i badanläggningen.
Simmade, bastade, bara hade det skönt.
En del bubblande blev det också.
Rosor, champagne och present blev det på själva
födelsedagen.



Det var en upplevelse som vi kommer minnas länge.
Nu har jag några dagars semester kvar och då väntar
landet på oss. Vädret ska bli fint.
Hoppas att ni också får en fin och solig helg.
Kram

6 kommentarer:

Edtiaflicka sa...

Åh, grattis på födelsedagen!!
Det ser ut som du har haft det underbart i Sunne! Jag har själv varit där så jag vet att du har haft det bra ;)
Det behövs i vardagen!

Många kramar Ida

Unknown sa...

Stort grattis i efterskott :).
Vilka underbara dagar du har haft. Ser verkligen fint ut där.
Kram Ing-Britt

Fröken Tindra sa...

Vad härligt det låter! Grattis i efterskott! Fin present du fick av kollegorna. Roligt!
Kram!

Else´s Bod sa...

Hej rara!

Nä.. jag har letat efter nått liknade sj! Är ju fint! Men hittar jag nått någon gång så visar jag på bloggen så klart!
Kram på dig!

Lyckoslanten sa...

Men Grattis till de jämna åren får jag säga nu då! Så härligt du fick ha det med spa och allt det andra. Man blir riktigt sugen!
Ha det så skönt! ♥

Solstrimmor sa...

Grattis igen, jag hade rätt! Men så underbara dagar ni haft! En fin present som båda har haft glädje av. Jag fick presentkort på valfri behandling på Spahuset i Örebro när jag fyllde. Tänkte vänta till november när det är riktigt kulet ute och man vill bli lite ompysslad.

Kramar
Eva-Mari